HTML

Rovatok

Klamm háborúja

Tanárok és diákok - örök háború? Az iskola - kényszer? Klamm háborúja - nézd és mondd!

Utolsó kommentek

  • ipad 2 case: I am so happy that sfdfd I come here,adfdf nd thank you.dsd sdsd (2011.07.09. 04:34) Használati utasítás
  • ipad 2 case: I am so sorry thatfdfd I am a visiter. (2011.07.09. 04:33) Az osztály és Klamm
  • ipad 2 case: I am so sorry that I am a visiter.dfdfdsddsdsfds (2011.07.09. 04:32) Diavetítő
  • ipad 2 case: It is very good,thank you very much.If I can recieve your reply , and I will be very happy.sffd (2011.07.09. 04:31) Első
  • ipad 2 case: I am so sorry that I am a visiter. (2011.07.09. 04:31) Bolyai
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • ipad 2 case: I am so happy that sfdfd I come here,adfdf nd thank you.dsd sdsd (2011.07.09. 04:34) Használati utasítás
  • ipad 2 case: I am so sorry thatfdfd I am a visiter. (2011.07.09. 04:33) Az osztály és Klamm
  • ipad 2 case: I am so sorry that I am a visiter.dfdfdsddsdsfds (2011.07.09. 04:32) Diavetítő
  • ipad 2 case: It is very good,thank you very much.If I can recieve your reply , and I will be very happy.sffd (2011.07.09. 04:31) Első
  • ipad 2 case: I am so sorry that I am a visiter. (2011.07.09. 04:31) Bolyai

Linkblog

Első

2008.03.11. 19:47 | nógrádi tanárnő | 5 komment

hát akkor most elindulunk. kipróbáljuk - milyen is a színház egy osztályban? veszélyes vállalkozásnak tűnik: klamm tanár úr egyedül csatázik, nem segíti sem technika, sem a "hazai pálya", na mi van, ha megeszik reggelire?

(én meg egyleőre nem találom a diavetítőt, de ezt hagyjuk is)

megyünk az esőben a Bolyaiba, pont egy műszaki suliba, pont a legnagyobbakhoz, és pont hogy jó sokan is lesznek, ez persze jó. kedvesen fogadnak, jut idő készülődni, izgulás van. mert tényleg bezúdul a negyvenegynéhány kétméteres tanárnőijesztő, és nem akar előreülni, naná.

(nem mellékesen: és majd mit szól a három valódi tanárnő, akik velünk nézik az előadást? ajajj. na jó, ezt elárulom: le a kalappal!)

kezdődik. klamm tanár úr nagy spíler, tíz perc, és övé a terem. mert az osztály is remek partner, veszi a lapot. és figyel, öröm nézni. bár magam meg voltam győződve róla, hogy a vöröshajú srác kettővel előttem csak bámul ki az ablakon, de mégsem. előadás után ott van, és jókat kérdez. így megy ez. nagyokat röhögünk és hallgatunk.

(megy ez diavetítő nélkül is... :))

siker! a csapat nagy része marad még néhány szóra - ez tanítás végén és ebéd/délutáni órák előtt nagy megtiszteltetés. komolyan. lehet kicsit beszélgetni, és bár még nagyon nem találtuk ki a dolog formáját, mégis sok minden szóba kerül: hogyan kellene kommunikálnunk egymással, miből születik a (tanári) tekintély, mi is az a hatalom... és persze az iskolai sztorik. jó ez, mert mindenki őszinte, és úgyis lehet őszintének lenni, hogy tanár-diák együtt mondja, amit gondol. és persze sehol sem fenékig tejfel az iskolai élet, de azért én a bolyaisokat kicsit irigylem...

és remélem, Spy nem kap egyhamar egyest irodalomból (hogy lehet magyarból egyest kapni, de tényleg?)

és éljen, mire magunk megtanuljuk használni a blogot, már jön is komment!!!

(ui: tud valaki diavetítőt javítani a Bolyaiban?)

A bejegyzés trackback címe:

https://klamm.blog.hu/api/trackback/id/tr54376688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spy 2008.03.11. 20:32:18

Remélem nem kapok egyest, de én nem kötöm fel magam. Minő véletlen, hogy pont az egyik résztvevő tanár "rontotta" el a diavetítőt egyszer a suliban, de mi megcsináltuk. A műszerkarbantartó nem volt erre képes.

Nekem az tetszett még igazán, mikor az igazi tanárok sorra jöttek be a terembe, hogy mi ez az üvöltés, felhajtás. :D

Emelem kalapom az egész előtt. Remélem még viszontlátom valahol.

kicsikopé 2008.03.12. 19:18:05

Hasonlóképp. Az tényleg poén volt, mikor a tanárok egymás kezébe adták a kilincset, mikor keresgéltek a 2.on körbe-körbe ki az az elmebeget aki, ennyire ordibál. Eddig ilyet csak az osztályfőnöknőnktől lehetett hallani. :D

Amugy magam is csodálkoztam néhányakon, hogy milyen normálisan - tőlük szokatlanul - végigtudtak álni egy leőadást, bár ezt talán leginkább a mű közelségének és közvetlenségének lehet tulajdonítani, arról nem is beszélve, hogy folyamatosan röhögtt mindenki (leszámítva persze 1-1 drámaibb részt).

Örülnék ha valahol még újralátnám majd az előadás, s mivel gondolom a Bolyai falai közt nem fogom, rajtaleszek, hogy a Kolibriben egy előadást elcsípjek majd. :)

Blazy('vöröshajú srác') 2008.03.15. 14:17:37

Áhh sikerült nekem is eljutni ide :) ...
A színdarab elején, mikor bejött (fő :) )szereplő, azt hittem, hogy DrágaJó Tanárnőnk ... Valami érdekeset, ugyanakkor egyedit {negatívan értve … hogy azért ne sértsek meg senkit :)} fogunk látni. Ugyanis láttunk már közösen ... a bárkában fogatmosó Hamletet, illetve egy eldugott helyen szupermenbe öltözött Tartufföt :) ... Azonban menetközben felismertem Scherer Péter színészt, aki hát, ha mondhatom nagyon oda tette magát ... ilyen Egyszereplős darabot egyszer már láttam a JA színházban Besenczi Árpáddal a Helység kalapácsát ... Tiszteletem, nem egyszerű órán-másfélórán át lekötni a hallgatóságot, FŐLEG ha azok fiatalok, 17-18 évesek. Ismerve a mai ifjúságot, illetve osztálytársaim meglepődtem, hogy mennyien maradtak a darab után ... Ugyanakkor nem csalódtam, mert csak a társaság fele volt aktív.
Visszatérve a darabhoz ... azt hiszem talán a közepéig azt hittem, hogy az osztály miatt végzett magával Szása (remélem jól emlékszem a nevére), de a végére minden kitisztult. Elgondolkodtató volt az előadás, főleg így érettségi előtt (gondolkodásomnak tudható be, hogy néha kifele bambultam, mint említette  … ). Nagyon kedvelem az ilyen Elgondolkodtató darabokat … láttam már Nézőművészeti főiskolát is … az is komoly kérdéseket vet fel, vicces keretek között … Van egy kedvenc filmem a Forest Gump … nah most ha az emberek nagy részét meg kérdeznénk … milyen vicces film … NC …
Ez van … ezt kell szeretni sajnos … Sok sikert Kívánok a Darabhoz a továbbiakban! Remélem sikerül minden fiatalhoz eljutniuk, és mondjuk 10 év múlva tömegközlekedve majd azt hallom két fiataltól, hogy milyen jó és elgondolkodtató előadást láttak,,, az osztálytermükben! :)

Balogh Zoli [bazooka] 2008.04.10. 23:28:35

Sziasztok!

Nekem is nagyon teteszett a darab, igaz kicsit megkésve írok ...:)
A darab szerintem az igazi tanár-diák viszonyt élezi ki, néhol eltúlozva, néhol teljesen találva éreztem a tanárt és a diákságot is.
A tanár viszont szerintem egy torzult elme lehetett "alapból" is, viszont, hogy ez felszínre került, annak volt egy kiváltó oka is.
Kicsit fura volt a műben, hogy nem tudtam(/tuk), hogy néha kell-e reagálnunk 1-2 dologra, ténylegesen kell-e, írjunk-e a dolgozatra.
Ezek mind közönségfüggők szerintem, mi ahogy észrevettem, nem írtunk semmit, kíváncsi lennék, hogy volt-e már vki, aki írt-e a dolgozatra előadás közben.
Csak így tovább, örülök, hogy láthattam a darabot, különösképpen, hogy iskolapadból.

(ui.: mi a baja a diavetítőnek?)

ipad 2 case 2011.07.09. 04:31:58

It is very good,thank you very much.If I can recieve your reply , and I will be very happy.sffd
süti beállítások módosítása