HTML

Rovatok

Klamm háborúja

Tanárok és diákok - örök háború? Az iskola - kényszer? Klamm háborúja - nézd és mondd!

Utolsó kommentek

  • ipad 2 case: I am so happy that sfdfd I come here,adfdf nd thank you.dsd sdsd (2011.07.09. 04:34) Használati utasítás
  • ipad 2 case: I am so sorry thatfdfd I am a visiter. (2011.07.09. 04:33) Az osztály és Klamm
  • ipad 2 case: I am so sorry that I am a visiter.dfdfdsddsdsfds (2011.07.09. 04:32) Diavetítő
  • ipad 2 case: It is very good,thank you very much.If I can recieve your reply , and I will be very happy.sffd (2011.07.09. 04:31) Első
  • ipad 2 case: I am so sorry that I am a visiter. (2011.07.09. 04:31) Bolyai
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • ipad 2 case: I am so happy that sfdfd I come here,adfdf nd thank you.dsd sdsd (2011.07.09. 04:34) Használati utasítás
  • ipad 2 case: I am so sorry thatfdfd I am a visiter. (2011.07.09. 04:33) Az osztály és Klamm
  • ipad 2 case: I am so sorry that I am a visiter.dfdfdsddsdsfds (2011.07.09. 04:32) Diavetítő
  • ipad 2 case: It is very good,thank you very much.If I can recieve your reply , and I will be very happy.sffd (2011.07.09. 04:31) Első
  • ipad 2 case: I am so sorry that I am a visiter. (2011.07.09. 04:31) Bolyai

Linkblog

Klamm tanár úr mindent visz

2008.05.18. 17:35 | wellerdiek tanár úr | 7 komment

A márciusi Egri Monodráma Fesztivál megnyerése után május 10-én a Gyermek- és Ifjúsági Színházak IV. Biennáléján is győztesnek hirdették ki a Klamm háborúját Kaposvárott. A kétévente megrendezett színházi mustrán az előadás két másik Kolibri produkcióval megosztva kapta az Üveghegy-díjat. Scherer Péter alakítása tehát két indulás - két győzelemnél jár, és a Pécsi Országos Színházi Találkozón is látható lesz - bár ott nem a versenyprogramban. Gartulálunk, Pepe!     

A bejegyzés trackback címe:

https://klamm.blog.hu/api/trackback/id/tr21475578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talybloody 2008.05.21. 14:51:46

Én kb. 1 órája láttam a darabot, nagyon nagyon tetszett, telejsen bele tudtam mgam élni, sőt úgy képzeltem el mintha én is az osztály tanulója lettem volna, igaz evvel talán mindenki így van. Még nem volt ilyen színdarabban részem, de fergeteges volt, egyszerűen azt hiszem le sem tudom írni mennyire tetszett. Remélem másokat is épp olyannyira megfogta ez az előadás, mint engem... a tanár diák kapcsolatot meg lehetne még boncolgatni... igazából úgy érzem erre megoldás nincs... Köszönöm hogy láthattam a darabot! :)

Magyar Eszter alias Kinga:):) 2008.05.21. 15:19:14

Hát én most láttam az előadást szóval még friss az élmény és el kell mondjam nekem nagyon tetszett amit Pepe művelt!:)Igaz nem nagyon volt fogalmunk róla, hogy mi is lesz az előadáson, mert nem mondtak semmit róla:)És eléggé meglepődtünk mikor nagy hévvel betoppant Pepe és ledobta a naplót:)Nagyon igényes előadás volt!És ahhoz képest, hogy dráma volt elég jól végigkuncogtuk az egészet, hát ugye a helyzetkomikumoknak köszönhetően:)A betört fejes vérrel írkálós rész egy kicsit elvont volt, de ennek ellenére nagyon élveztem, igaz kicsit fura is volt, mert mi is szereplők voltunk a daraban és nem nagyon szóltunk semmit, mert nem tudtuk, hogy most kell-e vagy sem:)de azért néhány beszólást eletettek páran:)Néhányszor el is felejtettem, hogy ez egy előadás:)olyan érzésem támadt olyankor, mintha új tanárt kaptunk volna és ez az első óránk:)És megjegyezném nagyon kellemes hangja van a művészúrnak:)Nagyon köszönöm a színvonalas előadást és további sok sikert kívánok az elkövetkező előadásokhoz:)

"én" 2008.05.22. 17:54:58

Elképesztő jó volt!!!!!!!! Az eleje elég rémisztő volt amikor elkezdett "Kalmm" kiabálni.....de igy hitelesebb volt. Tetszettek a komikus részek és hogy a darab után megbeszéltük a mű fontosságát!!

kornél 2008.07.29. 20:15:07

Sziasztok!
Tegnapelőtt láttam a darabot Szegeden, a Thealter fesztivál keretében. Ha már így kezdtem, örülök, hogy Szegedre eljut(nak) ilyen darab(ok), (ugyanis több nagyon színvonalas előadás volt a fesztiválon).
Életem első monodrámája és első osztályterem-színháza volt, szóval abszolút újdonság volt számomra. Azért Scherer Pétert elég jól megismertem a Krétakör előadásairól, így már az előadás előtt is volt egy halvány elképzelésem a darabról.
Talán ebbe az előadásba sikerült eddig legjobban beleélnem magam, ami szerintem 2 dolognak köszönhető: bár már egyetemre járok, több éven keresztül az év sok napját középiskolában töltöttem, néha észre is vettem, ahogy hasonlítgatok mindent, környezetet, tanárt stb. az általam - mondhatni - megszokotthoz. A másik pedig a színjátszás ezen formája, amikor a színészek (szinte) a közönség közt játszanak, látják, felfogják egymás gesztusait, reakcióit (egy színész ismerősömnek is ez nagyon fontos).
A mű első része, ami az iskoláról, tanárról, diákról és "tanár-diák"-ról szól, szerintem nagyon egyértelmű gondolatokat fogalmazott meg, melyek nagy részével nagyon egyet tudtam érteni és abszolút el tudtam fogadni. Kicsit vicces belegondolni, hogy nem feltétlen nehéz gondolatok ezek, egyik-másik tanárom pedzegetett is hasonlókat és tényleg több évig körülvettek, mégsem gondoltam végig, viszont akár segíthetett is volna.
Amikorra átfolyt(!) a darab az egyéni problémákba, gondolatokba...nem is tudom, amikor csótány, meg "minden tanár gyilkos", nem igazán tudtam megfogni. Nyomasztó volt, meg sok dolog átjött. Nekem néhol kicsit elvont, de leginkább tömény volt; szóval erről most nem akarok írni. Viszont mindenképpen meg akarom nézni újra, és utána talán elolvasni is, mindenképpen.
Utána lehetett beszélgetni Péterrel, és megint tanúja lehettem, amit persze tudok demégis, ahogy egy másik ember volt ott előttem. Ez újra és újra lenyűgöz, ahogy "felveszik" a színészek a szerepüket, és tényleg, egy rövid időre, az előadás idejére, más emberekké válnak. Amúgy nagyon szimpatikus ember, főleg ahogy a TV-seket lerendezte :D
Tényleg élmény volt a kiscsoportos foglalkozás közben is hallgatni, nem csak a tanórán.
Szeretnék ismét gratulálni az egész csapatnak, de főleg Pepének.

P 2008.10.17. 10:46:14

Az előadás nagyon tetszett, de senki sem tud kommentelni, ha nincs kint a főoldalon:) Én is csak google-el találtam meg. Majd még írok ha összeszedem a gondolataimat, de gondoltam szólok.

Szandi 2008.10.17. 18:58:48

hello mindenki! én tegnap láttam a darabot és fergeteges volt igaz volt már részem ilyen féle színházba de ez vitt mindent. azt hiszem nem tudom szavakba önteni amit érzek és gondollok nem tudom rendezni a fejembe a dolgokat. hát nagyon jól éreztem magam .szeretném halehetne részem még ilyenbe
süti beállítások módosítása